Båtplasser til salg/utleie

Båtplasser ved York Båtforening eies av hver enkelt båtplasseier. Foreningen er behjelpelig med å sette eiere og potensielle leietagere/kjøpere i kontakt, men utover dette er alle leieforhold og overdragelser privatrettslig regulert mellom den som eier og dem som leier/kjøper.

Ønsker du på leie eller kjøpe båtplass kan du kontakte Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. for å komme på vår liste over interessenter. Vi lagrer kun ditt navn og kontaktinformasjon (epost og telefon), og du kan når som helst be om å bli slettet fra listen.  Kontaktinformasjon til interessenter blir ikke gjort tilgjengelig offentlig.

Når en båtplasseier kontakter foreningen med ønske om å leie ut/selge plassen sin, sender foreningen informasjon til de som står på listen, og deretter er det opp til interessenten å ta kontakt med båtplasseier. Da er det «førstemann-til-mølla» som gjelder. Vi opererer ikke med prioriterte ventelister – vi har kun en liste med interessenter, hvor alle får informasjon samtidig om de båtplassene som blir ledige for leie/salg.

For å komme på listen må du sende en epost med din kontaktinformasjon til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..